ירטל חברת מעליות

ירטל חברת מעליות מברכת אתכם על החלטתכם לפעול על מנת לקדם ולשפר את איכות ונוחות חייכם בהוספת מעלית לבניינכם. אנחנו נסייע לכם להגיע למטרה.

ירטל חברת מעליות מאמינה

לכל בניין יש פתרון

לכן כל פניה של דיירים היא אתגר עבורנו. אנו המבצעים בבניינים בעלי נתונים בעייתיים! לנו היכולת למציאת הפתרון. בבניינים רבים היינו ונהייה האפשרות היחידה לתכנון, לביצוע והגשמה.

שילוב של מקצוענות מיומנות וניסיון

מציאת הפתרון
ייחודי ואופטימלי

תא מעלית
גדול יותר

חדר מדרגות
בטיחותי ותיקני

ביצוע איכותי לשביעות רצון לקוחותינו

500

פרויקטים
שהסתיימו בהצלחה

15

שנות
מוניטין

30

שנות
ניסיון

לקוחות

ממליצים

חברת מעליות מומלצת, 30 שנות ניסיון - ירטל מעליות

ישנם סוגים שונים של מעליות בשוק כיום. לכולם יש יתרונות וחסרונות משלהם שהופכים אותם לטובים או גרועים יותר עבור יישומים ספציפיים.

סוג המעלית שאתה צריך יהיה תלוי ביישום – האם זה בבניין רב קומות? יש הרבה אנשים שמשתמשים בזה? האם הוא חשוף לנזקי מים? האם החפץ המועבר כבד או שביר?

לדוגמה, אם אתה צריך להעביר חפצים עדינים, אז מעלית משא עשויה להיות הטובה ביותר. הסיבה לכך היא שיש להם חשיפה מינימלית לתנועה רגלית ולנזקי מים, מה שהופך אותם לאידיאליים להובלת חפצים עדינים.

מהם סוגי השירותים השונים שמספקת חברת מעליות מומלצת?

שירותי מעליות הם קריטיים לתפקוד של כל בניין. הם נמצאים בשימוש מדי יום על ידי מאות או אפילו אלפי אנשים, מה שאומר שחשוב להם להיות במצב טוב. כאשר מעלית צריכה יותר עבודה ממה שחברת  מעליות יכולה לספק, היא תזעיק חברה מתמחה יותר לעזרה.

סוגים שונים של חברות מעליות ממולצות מציעות שירותים מסוגים שונים. חלקם מציעים תחזוקה מונעת, בעוד שאחרים מציעים שירותי התקנה ותיקון, ואז יש כאלה שיעשו את שניהם. חברת מעליות שמציעה גם התקנה וגם תיקון תוכל לעשות קצת יותר כי היא יכולה לטפל בבעיות ברגע שהן קורות.

מה כדאי לבדוק בבחירת חברת מעליות הטובה ביותר?

חוות דעת של לקוחות קודמים היא דרך מצוינת לגלות איזה סוג של ניסיון היו לאנשים עם חברות שונות, וכדאי לקחת זאת בחשבון. ניתן גם לברר אילו שירותים מוצעים על ידי פנייה ישירה לחברה. אם אתם מחפשים סוג מסוים של מעלית, כמו מעליות לבניין קיים או מעליות לבית חדש, ודא שהחברה מציעה אותן לפני החתימה על חוזה.

סוגי מעליות וההבדל ביניהן

בחלק זה נציג את ההבדל בין מעליות משא למעליות פרטיות. מעלית משא היא מכונה המיועדת לעומסים בקנה מידה גדול, כאשר כמעלית פרטית נועדה להסיע מספר קטן של אנשים.

ישנם מספר סוגים שונים של מעליות שניתן להשתמש בהן באתר בנייה. בחלק זה נעבור על היתרונות והחסרונות של מעלית אוטומטית ומעלית משא.

היתרונות של מעלית אוטומטית היא שהיא תופסת פחות מקום בקומת הקרקע. הם גם זולים יותר להתקנה כי יש להם פחות חלקים נעים ממעלית משא. החיסרון הוא שצריך לשמור עליהם נקיים ורוב האנשים לא אוהבים לרכוב בהם כי הם מרגישים שהם עומדים ליפול בגלל היעדר תכונות בטיחות.

מעלית משא היא יקרה יותר להתקנה, אבל יש לה יותר תכונות בטיחות, שרוב האנשים מעדיפים כשהם נוסעים באחת במשך שעות על גבי שעות.

למה לבחור בחברת מעליות ירטל?

בחירת חברת מעליות הנכונה להתקנת המערכת שלך באזור שלך היא קריטית. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת חברת מעליות.

הגורם הראשון שיש לקחת בחשבון הוא רמת הניסיון של ירטל חברת מעליות מומלצת. לחברת ירטל מעליות יש ניסיון של כ15 שנה בתחום התקנה והוספת מעליות. חברת ירטל מעליות מספקת את כל השירותים והמעטפת מהתקנת מעלית בבניין קיים ועד אחזקה ושירותים נלווים לדיירים.

חשוב למצוא חברת מעליות מומלצת שהתקינה מעליות רבות בעבר כדי שתדע מה היא עושה וכיצד להימנע מבעיות גדולות.

לפני שאתם בוחרים חברת מעליות מומלצת לבניין שלכם, אנחנו מזמינים אותך לבקר בעמוד הפרוקיטים שלנו ולהתרשם מהעבודות שלנו.

עלות ומחירים של התקנת מעלית

התקנת מעלית היא השקעה יקרה, אך היא משתלמת. עלות ההתקנה תשתנה בהתאם לסוג המעלית שתבחרו והאם יש צורך בשדרוגים לבניין או לא. זה יכול לעלות בין 250,000 שקל להתקנה בסיסית ועד 400,000 שקל למכשיר היי-טק עם כל הפעמונים והשריקות.

שאלות ותשובות

העבודות עצמן בשטח אורכות כ 7 חודשים, אבל הוצאת היתר בניה מטעם העיריה אורך פרק זמן של 7-12 חודשים תלוי בעירה.

בגלל שמדובר ברכוש משותף חייבים הסכמה של ⅔ מתוך בעלי המבנה. במידה וקיימת חנות, מחסן או כל דבר דומה בבניין צריך לקבל הסכמה גם מבעלי המבנה.

אין צורך לפנות את הדירה במהלך הפרויקט, כל העבודות מבוצעות בתאום, בחלק מהפרויקטים יתכן ולא יהיה ניתן להשתמש במדרגות לפרק זמן של כמה שעות, הודעה על כך תנתן מראש ככה שתוכלו להתארגן.

  1. התהליך הוא תהליך מורכב וארוך, וכמו תמיד מתחיל בצעד הראשון של להזמין אותנו לבדיקת היתכנות והוצאת הצעת מחיר מסודרת. נציג שלנו יגיע לבניין שלכם ויקח מידות ויבדוק את חדר המדרגות. 
  2. לאחר מכן נכין תוכנית עקרונית ונוציא הצעת מחיר מסודרת.
  3. יש צורך לקבוע פגישת דיירים על מנת להציג את הצעת המחיר לדיירים האחרים (נשמח להצטרף על מנת להסביר ולענות על שאלות)
  4. לאחר הגעה להחלטה, חותמים על חוזה ומתחילים לעבוד.
  5. אנחנו נגיש בשמכם היתר בניה מסודר לעיריה, נדאג לכלל האישורים שצריך כולל אישור הג"א, אישור כיבוי אש, יועץ נגישות, ועוד… 
  6. לאחר קבלת היתר הבניה, נתאם אתכם את תחילת העבודות ונתחיל בביצוע.
  7. בסוף העבודות, נתאם אתכם מסירה מסודרת של הפרויקט.

לפרויקטים הללו אנחנו לא מייבאים מעליות אלא מייצרים את המעליות כאן בארץ. הפרויקטים הללו הם פרויקטים של "תפירה אישית" ולכן על מנת להשיג את גודל המעלית המקסימאלי אנחנו מייצרים את המעליות כאן בישראל תחת אישור מכון התקנים הישראלי.

הפרויקט הוא פרויקט הנדסי מורכב, הוא כולל בתוכו שני פרויקטים שונים בתכלית, האחד הוא פרויקט בניה והשני הוא פרויקט של התקנת מעלית.
הפרויקטים דורשים אישורים מהעיריה, מכון התקנים הישראלי, חברת חשמל, הג"א, כיבוי אש ועוד'…
כל הדברים הללו לוקחים זמן ולכן הפרויקטים עורכים כ7 חודשי עבודה והיתר הבניה יכול לקחת שנה ויותר תלוי בעיריה.

המחוקק לא נתן את הדעת על כך אבל כלל האצבע אומר שמי שמרוויח יותר מכך משלם יותר. ז"א הדירות בקומות העליונות משלמות יותר וככל שיורדים משלמים פחות.
אין זה משהו מחייב והדבר נעשה בהסכמה.
הנציגים שלנו ישמחו לתת לכם דוגמאות מבניינים אשר עברו תהליך דומה ואיך הדיירים שם הגיעו להסכמה.

חוק מחייב הסכמה של ⅔ מהדיירים, אך אין זה אומר שהחוק דורש השתתפות של כל ⅔ הדיירים בפרויקט אלא רק חתימה על היתר הבניה.
במידה ולא כלל דיירי הבניין מסכימים ניתן להתקין במעלית אמצעי "סינון קריאות", ז"א רק אותם אנשים אשר השתתפו בתשלום המעלית או מי מטעמם יהיה רשאי להשתמש במעלית. קיימים כל מיני אמצעים שונים, נשמח להציג לכם אותם עם הסבר על כל אחד מהם.

התאמה לכיסא גלגלים היא עניין של גודל מעלית וגודל דלת. הדבר מאוד תלוי בגודל חדר המדרגות, במידה ויש חדר מדרגות גדול, ניתן בהחלט להתקין מעלית המתאימה לכיסאות גלגלים.

כולנו מזדקנים או נולדים לנו ילדים, מעלית היא מוצר המשפר את איכות החיים והרווחה הכללית שלנו.
המעלית עוזרת לנו לעלות קומות מבלי להתאמץ, להעלות מצרכים וקניות ותורמת לרווחה הכללית ואיכות החיים שלנו.
ללא קשר לכל אלו, מעלית מעלה את ערך הדירה בעיקר בקומות הגבוהות. (על מנת להבין בכמה ערך הדירה עולה יש להתייעץ עם סוכן נדלן מוסמך באזורכם). בחלק מהערים/פרויקטים ערך הדירה עולה יותר מאשר עלות הפרויקט.

ביצענו בחברה מאות של פרויקטים  של הוספת מעלית, החברה עוסקת בפרויקטים של הוספת מעליות לבניינים קיימים מאז 2005. החברה מעסיקה את רוב העובדים אשר תתקלו בהם בשטח. לחברה תו תקן לייצור מעליות, קבלן רשום, וכל האישורים הנדרשים.

אנחנו בירטל מייצרים את כל הפרויקטים תחת קורת גג אחת, בלי צורך מטעמכם לתאם בין קבלנים שונים, בלי צורך להיקלע לריבים של מי אשם. את הכל אנחנו מבצעים תחת קורת גג אחת ואחראים על כלל הפרויקט.

חשוב מאוד לבחור חברה בעלת יכולת מוכחת להתחיל ולסיים את הפרויקט ולדאוג לכם לכל האישורים כולל אישור מכון התקנים לתקינות המעלית ובסוף הפרויקט טופס 4 מטעם העיריה.

ירטל חברת מעליות

בואו לקבל הצעה משתלמת במיוחד

נשמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם ייעוץ חינם